dijous, 29 de novembre del 2007



Hola a tots als curiosos que hagin arribat fins aquí. La veritat és que mai no m'havia plantejat com començaria el meu blog quan em decidís a engegar aquesta comèdia. Prou que ho he aconseguit. Això de l'era digital no és tan fàcil quan un porta una vida entestat a fer-se-la d'auto-didacte, i com de deia el meu avi "cortando huevos se aprende a capar". Segur que aquesta cita no seria la millor per començar res que tingués cap pretensió. Bé, potser serà aquesta la manera més precisa per donar a entendre que dins de SONORA no hi ha cap ambició de sonar, ni de ressonar més alt de nivell d'unes pessigolles a les orelles, al cor, o a les plantes dels peus.


Des que de petit feia ràdio de la meva habitació estant, pels quatre veins que podien rebre una emissió de super-ona-curta, vaig aprendre que mentre hi hagi només una persona que tingui ganes de compartir allò que et fa feliç, n'hi ha ben bé prou. Així, doncs, un cop feta aquesta poc protocolaria declaració d'intencions, benvinguts a aquest blog de recomenacions teatrals, cinematogràfiques, i sobretot musicals.


Espero complir i omplir amb regularitat aquest espai que vol fer de la cultura no una arma de consum massiu, sinó un veritable club de gourmets i amics de l'art i la inspiració en forma del que sigui.


D'aquesta manera, doncs, benvinguts a la terra de ningú de la cultura sense taxes, ni visats, ni compromisos. Benvinguts a SONORA.

5 comentaris:

ALBERT ha dit...

Benvolgut al blogspot i llarga vida a SONORA!

SONORA ha dit...

M'agrada molt que t'hagis animat a passar per SONORA.

Marta Ballesta ha dit...

Saluttttttttttttttt!!!!!

Bé, bé, bé!! És una gran notícia l'aparició d'aquest blog... MM... les perles que periòdicament ens regales barrejades en un cafè o una trobada, ara ordenades i disponibles 24h! TOT UN LUXE!!! :)Un petonàs i força per les dosis de paciència que sovint requereixen les noves tecnologies!!!

Teresa T ha dit...

Felicitats!
No tinc cap dubte que arrossegaràs un bon grapat d'incondicionals i de gent d'aquests mons virtuals que t'anirà descobrint.

Endavant!

Tereturi

DUTTY FREE ha dit...

Com la vida és un passeig penso que el Xavi i la sonora són bons acompanyants per a aquells que com jo trepitgen de puntetes pel món de la música, estic segur que serà un èxit com tot el que duu el segell Xavi salva Petons des de Madrid